好物 | 三件维密好用小物



大家好,我是Sasha,,今天要和大家分享的是我最近比较喜欢的几款维多利亚的秘密的产品。

我在大半个月前飞去上海看了WWE的上海站live,回来的时候正好赶上那天天气极其糟糕,大部分虹桥机场的航班全都延误了,包括我的那班。抱着“呀,赶不回家明天礼拜一怎么上课?”的忐忑心里,我开始了愉快的购物(微笑again)。结果竟然有意想不到的收获。

首先得说一句,我在国内并没有去过维密的店,所以我不知道我买的这几款商品是否各店都有出售,更不清楚价格到底是不是实惠。只是当时我看店里在打折,综合考量了一下,觉得性价比还不错,就入手了。当时店里搞的活动是身体喷雾、化妆品买二送一,我买的这几件,身体喷雾原价149rmb,手霜79rmb,参加活动之后是298rmb入得三件。

先来说说买的两瓶身体喷雾吧。我今年一直很喜欢喷身体喷雾胜过于喷香水,因为……量大又便宜,用的快也不心疼,用完了一瓶还可以去买款新的,体验下不同香味。(切——还不是因为穷)

我是属于嗅觉机器敏感的,特别特别不喜欢衣服、身上、房间里有奇奇怪怪的味道,什么尘土的味道啊、家里做饭的味道啊一类的。所以对于我来说,身体喷雾还是非常实用的,一般我都随身携带一瓶,保持自己身上和周围空气的清新气息~

黑金配色,瓶子为透明色的这瓶叫做scandalous,同样的名字、同样的味道,VS家也有香水,只不过我没买。这款的味道比较甜美,有一点点成熟的诱惑感,不过整体比较偏甜。粉红色的这款叫做bombshell,味道更为清新,有少许花朵味道。根据我的个人喜好,打算在秋冬季喷scandalous,把bombshell留到春夏。因为秋天冬天周围的环境比较沉闷,加上一点点甜甜的香气可以缓解紧张疲惫的心情。而春夏是活泼的季节,绿叶开始生长,花朵也开始绽放,正好与bombshell的清香气息呼应,让整个人更有活力。

购买之后,我一开始很担心维密的身体喷雾质量到底如何,怕是不够持久,不过后来发现是我多虑了,因为至少这两款喷雾,都至少可以保持香气四五个小时吧(这是在我身上的实验结果,可能也会因人而异啊),还是很令我满意的。毕竟不是香水,我也不能难为人家香气持续一天啊。看来维密的喷雾还是值得入手的,比我以前用的此处就不透露品牌名字牌的要好不少。

而维密的这只护手霜(不知道名字是什么,反正长成这样↑)更是令人惊喜。

我特别特别喜欢用护手霜,用量之大以至于我的朋友们会问我:“你是在吃护手霜吗?”我使用各国品牌(俄罗斯的居多),各种功效的护手霜,打算以后出个护手霜特辑写到博客里。诶跑偏了,总之是,维密的这款效果非常好。味道是甜甜的糖果味道,会让人想到T台上那些可爱的维密天使和超模们。涂在手上非常的滋润,也很持久。刚涂上去的时候,会觉得有一点油油的,不过很快,大概一分钟就完全吸收了。等这只用完,很想接着补货~

我第一次买维密的产品,印象分很高,打算以后去多逛逛维密,可以再看看沐浴系列,应该也会有不错的发现的(期待脸)。

你们有什么好的维密产品推荐吗?或者有没有什么喜欢用的护手霜推荐?欢迎评论给我~



Good morning, boys and gals! I'm sipping my super hot coffee in this damn cold weather. It feels good and I cannot deny it) 

Today I'm going to share with you guys some of my newest cuties which I bought from a Victoria's Secret shop located in Shanghai. If you guys followed me on IG or Lofter, you may know that I went to Shanghai half a month ago for the WWE live event, which is super cool by the way, and when I was about to come back, my flight was delayed, so I decided to do some shopping in the airport. 

I bought two bottles of 75ml/2.5oz body mist, as well as a handcream. Lots of products were on sale there in the VS shop I went, so what I bought is quiet a bargain.


The body mist SCANDALOUS smells like caramel and candy, which is so girlish. This is not always my style, but I really really like this one. I don't know... maybe I suddenly became girlish? Haha. I just loooooove it. I've never bought anything from VS before, so when I bought this body mist, I was kind of worried what if the smell cannot last long. But then I found out I worried too much, cuz it can at least last for 4-6 hours (that's how it works on me, but I cannot promise it works the same on every one). I'm pretty satisfied with it! I always put it in my bag, keep it with me whereever I go.

And the other body mist (the pink bottle) is called BOMBSHELL. It smells fresher. It's not sweet, but it does smell like some kind of flower. It also reminds me of a kind of hair shampoo I used when I was in middle school, yep, that's weird. But that's a compliment. I do like that shampoo, as well as this bodymist.

Personally, I prefer to wear bombshell in summer/spring, which maked me smell really fresh, and the smell of it is perfect for blooming season. While, scandalous is perfect for fall/winter, cuz I like that sweet, cute smell in cold season. It makes me happier when I'm feezing to death (does that even make any sense?).

As for handcream, guys, you can never imagine how much I love this VS hand cream. It's just PERFECT! Sorry if I don't know it's correct name. It's pink, and it said "perfect condition hand cream" on its cover with a handwriting style "supermodel approved" in white color on it. 

I am a huge fan of hand cream, all kinds of hand cream. I just can't get over it. I have a huge collection of hand creams which I may show you guys later in my blog. Anyway, this one is so beyond my imagination. (It seems that I underestimate VS so much. Sorry, man.) First of al, it smells like candy. I want to eat it every time when I'm using it. It can make your hands rly moisture. It feels a little bit oily after just put it on, but after one minute it will be moisture. I'm not rly good at discribing that feeling, but I know you see what I mean.

I bought the three of them with 45USD. I think it may not be cheap, compared to how much it costs in the US, but still we can say it's not expensive here.

Hope you guys like my new cuties) What's your favorite VS product? And do you have any recommandation for hand cream? Commet down below or comment on my VS post on IG to let me know :)

Wish you all the best.

                                                                                                XO

                                                                                             SASHA



评论
热度(8)

© ID494588847 | Powered by LOFTER